Čo čítajú moji spolužiaci? No predsa Toma Gatesa!

recenzia | 29. 10. 2021

Ahojte! To som zasa ja Ela. Na mesiac október som si pre vás pripravila knihu Tom Gates 2 Moje perfektné výhovorky. A teraz vám zhrniem základné informácie o knihe. Tak poďme na to!

Kniha má spolu 352 strán a je to druhá kniha z tejto série. Túto knihu napísala a ilustrovala Liz Pichon.
Knihu vydalo vydavateľstvo Slovart v roku 2013.

Tom má celé dva týždne prázdniny a určite ich chce využiť naplno. Preto ide nocovať k Derekovi (kto nečítal prvú časť, tak Derek je Tomov najlepší kamoš). Tomova kapela Zombopsi chcú mať prvý koncert a Tomov dedko mu povie, že pozná jedno skvelé miesto, kde môžu hrať. Ale nepovie im, kde to je. Prázdniny sa pomaly končia a Tom dostane skvelý nápad. Urobí konkurz na bubeníka. Narodeniny Tomovho otca sú poriadny trapas, lebo strýko Kevin mu dá úplnú hlúposť. A na začiatku školy im pán Fullerman (Tomov učiteľ) oznámi novinu, že bude dávať zlaté hviezdičky. Ale viac vám neprezradím. Keď chcete vedieť koľko zlatých hviezdičiek Tom dostal a kto bol bubeníkom kapely, prečítajte si knihu Tom Gates 2 Moje perfektné výhovorky.

Táto kniha sa mi fakt páčila a bola veľmi zábavná. Vybrala som si ju preto, lebo prvú časť som už čítala. V našej triede to teraz čítajú skoro všetci a som za to veľmi rada, lebo tieto knihy sú super. Na knihe sa mi veľmi páčila Tomova verzia veľa šťastia, zdravia… Táto séria má už 16 častí (to je výzva pre všetkých knihomoľov). Keď sa nudíte alebo máte čas, odporúčam si prečítať knihy plné zábavy, zaujímavých hier, pesničiek, čmárania či vyrábania. (Tajná info – na TV Jojko ide seriál Tom Gates). Takže keď dočítaš túto recenziu, bež si kúpiť knihu Tom Gates 2 Moje perfektné výhovorky do KNIHKUPECTVA NA KORZE!!!!!!!

Ela Myciová, 8 rokov