Dolu vodou

recenzia | 15. 3. 2021

Ahojte!

Som Michael a vitajte pri mojej ďalšej recenzii. Dnes to bude recenzia na knihu Denník odvážneho bojka DOLU VODOU – ide už o 15.diel!!! Verím, že si ju užijete!

Odkedy bol ich luxusný dom zničený, tak sa celá rodina presťahovala do babkinho suterénu. Bolo to HROZNÉ! Pretože babka si každý deň robila pokec s ostatnými tetkami. Nemohli ísť na WC. Keď boli hladní, museli to vydržať, a to sa len tak nedalo. A to všetko preto, lebo babka im zakázala chodiť von, keďže sa za nich HANBILA. Taký to bol ťažký život. Jedného dňa mamka povedala že už toho má DOSŤ! Rozhodli sa, že pôjdu na výlet. Lenže nemajú peniaze, a tak si spomenuli, že strýko Garry má karavan u ich prababky. To ešte nevedeli, v akom je stave! Keďže to tu nechcem rozprávať dopodrobna, tak Vám poviem to najnapínavejšie.

Bojko sa pripojil k bande chlapcov, tak si užíval poriadnu, ale poriadnu zábavu. Keďže bola bazénová párty, tak tam samozrejme Hefflyovci museli byť (hlavne kvôli mamke). Krásny slnečný deň, ale zrazu prerušila BÚRKA. Bum, prásk, blesk, plesk. Blesk pretrhol most, kadiaľ sa malo prevážať jedlo, voda a potrebné suroviny na prežitie. A tak celý kemp ostal bez POTREBNÝCH SUROVÍN. Viete si to predstaviť? Ja nie! Rodina Heffleyovcov však dostala geniálny nápad! Aký? To si musíte prečítať už sami. A garantujem Vám, že sa nudiť nebudete!

Isto o mne viete, že som závislý na knihách z edície DENNÍK ODVÁŽNEHO BOJKA. Odporúčam knihu všetkými desiatimi. Vo Vašom prípade, je dôležité dodržať jedno pravidlo: začať čítať sériu od prvého dielu. A v mojom prípade mi neostáva nič iné, len čakať na ďalšiu knihu.

Michael Adam Demčák, 8 rokov