Juchú! Mega dobrodružstvo čaká už len na teba!

recenzia | 4. 4. 2022

Ahoj! Tu je Ela. Na mesiac marec – mesiac knihy, som si pre vás pripravila knihu Vesmír a jeho záhady. Napísal ju Will Gater a ilustrovali Angela Rizzová a Daniel Long. Vydalo ju vydavateľstvo Albatros a má 225 strán. 3..2..1..0! Pripravte sa na let, začíname!

Kniha Vesmír a jeho záhady ti vysvetlí všetko, čo chceš vedieť o vesmíre. Slnečná sústava – to je len začiatok. Vydáš sa na ďalekú cestu plnú prekážok a nástrah. Kuiperov pás ti už možno niečo vraví, a áno je to pravda. Pamätáte na Pluto? To Pluto, čo niekedy bolo v našej slnečnej sústave? Tak Pluto bolo jedno z prvých telies nájdené v Kuiperovom páse. Ceres alebo Arrkoth sú tiež zaujímavé. Nenapchávaj sa už toľko! Letíme do ďalšej kapitoly! Hmloviny ťa presvedčia, že aj vo vesmíre môže byť umenie. Ako? Môžeš ísť do hvezdárne alebo sa dobre zapozeraj na jasnú nočnú oblohu a v súhvezdí Orión možno jednu aj uvidíš. No a teraz „ sladká“ bodka na záver. Galaxie sú ti známe. Ale naozaj? Počul si už o galaxii Andromeda alebo UGC 4879? Tak ja ti poviem, čo to je. Andromeda je k Mliečnej ceste najbližšia galaxia a UGC 4879 je zasa najďalej od nás v miestnej skupine galaxií. Takže ako? Páčil sa ti let? Mne áno. Tak leť do kníhkupectva Na korze a knihu budeš mať už vo svojich rukách

Kniha bola vesmírne bombastická. Mala pozlátené strany aj obálku. V tejto knihe som sa dozvedela veľa informácii o vesmíre a možno mi aj niekedy v budúcnosti pomôže s projektami. Som rada, že som si túto knihu vybrala, lebo vesmír mám veľmi rada. A pripravte sa – ďalšia recenzia bude už čoskoro a ja sa už na ňu strašne teším. Aj vy? Tak si zober knihu Vesmír a jeho záhady z KNÍHKUPECTVA NA KORZE a skráť si čas! Pozdravujem vás a zatiaľ do veselého čítania, čitatelia.

Ela Myciová, 8 rokov