Všetci mantáci opäť v akcii!

recenzia | 15. 6. 2022

Ahojte kamaráti! Ako poslednú knihu štipendia som si vybrala knihu Smradi, epizóda 8: Supersmradi. Napísal a ilustroval ju Aaron Blabey. Vydalo ju vydavateľstvo Albatros. Má 144 strán. Túto knihu som si vybrala preto, lebo som už prečítala všetky časti, ale aj preto, lebo ma na ňu upozornil môj spolužiak Tobias. Veľmi ma to potešilo.

A teraz vám prezradím o čom bola kniha. Ale pozor! Neprezradím vám všetko! Na mesto zaútočil pán Marmeláda. Smradi – Pán Vlk, Pán Žralok, Pán Had a Pán Piraňa sa vydali do boja. Len Pán Tarantula nie. Viete prečo? Preto, lebo ON nemá žiadnu superschopnosť. A pýtate sa prečo? To vám porozprávam neskôr. Pán Vlk, Pán Žralok, Pán Had a Pán Piraňa začali bojovať. Jasné, že pána Marmeládu neporazili, ale zachránil ich niekto neznámy. Keby ich nezachránil, bol by to ich koniec. Keď otvorili oči, nevideli len jednu osobu, ale až päť. Pán Žralok si myslel, že videl štvornásobne. Ale mýlil sa. Pán Vlk z ničoho nič vykríkol: „Agentka Foxová?!“ Chcete vedieť, ako to skončilo? Porazili pána Marmeládu? To si už prečítajte sami. A kde túto knižku kúpite? No predsa v KNÍHKUPECTVE NA KORZE!!!

Kniha sa mi véééééľmi páčila. Bola úžasná. Hodnotím ju 100/100. Je to komiks a čítal sa mi veľmi ľahko. V tejto knihe boli hlavné postavy Smradi a vedľajšie Agentka Foxová a jej tím. Najviac sa mi páčili Smradi preto, lebo boli vtipní. Smiala som sa na hre, ktorú vymyslela agentka Divoká. Volá sa utekaj pred pusou. Ty utekáš a ja rozdávam pusinky. Túto knihu odporúčam všetkým, ktorí sa radi smejú a majú radi epické knihy. Toto bola moja posledná recenzia. Ďakujem Saške a Kníhkupectvu Na korze za možnosť byť štipendistkou. Tak dočítania kamaráti. Prajem vám veľa prečítaných kníh počas prázdnin. A pozor na zlomeniny, aby ste nedopadli ako ja – so zlomenou rukou.

Liliana Šidlovská, 9 rokov